Introductie

Ambassadeur en enthousiast

Organisatie

Vanwege het tijdelijk vertrek (zwangerschapsverlof) van onze collega zoeken wij een enthousiaste ambassadeur voor de periode van 1 juli tm 1 december, die onze visie en doelstellingen vertaalt naar het team en collega’s meeneemt in de uitdagingen binnen de energiewereld!

Onze opdrachtgever is een energiebedrijf en houdt zich onder andere bezig met het beheren en aanleggen van kabels en leidingen die dagelijks stroom en gas leveren aan 3 miljoen Nederlandse woningen en bedrijven in de regio’s Noord, Oost en West. Misschien zelfs wel bij jou in de buurt? Een groot deel van onze collega’s is 24/7 bezig met het onderhouden van energienetten en het oplossen van storingen.

De organisatie staat voor een aantal grote uitdagingen op het gebied van de energietransitie, robotisering en verschillende complexe (keten)-samenwerkingen. Vanwege deze vraagstukken zijn wij momenteel opzoek naar talentvolle collega’s met een grote interesse in ons vakgebied.

Je gaat werken bij het bedrijfsonderdeel ‘Aanleg’. Aanleg is één van de bedrijfsonderdelen van Liander Operatie. Wij verzorgen de aanleg van aansluitingen voor grote klanten zoals o.a. windparken en woonwijken. Ook leggen wij infrastructuren aan op het gebied van laagspanning, middenspanning en gas. Wij zorgen voor een veilig en betrouwbaar energietransport van vandaag én morgen. Bij Aanleg voeren we het projectmanagement voor de aanleg van grootverbruik-aansluitingen en reconstructies van kabels en leidingen. We zijn verantwoordelijk voor klantvraag, werkvoorbereiding, uitvoering en evaluatie.

De afdeling Support Aanleg, waar deze functie binnen valt, is de afdeling waar de technische, administratieve en juridische support voor de ketens Groot Verbruik (GV) en Reconstructie en Netten (R&N) is gepositioneerd. Wij werken vanuit de locaties Amsterdam, Leeuwarden en Duiven. De taken van de Project Administratieve medewerkers zijn gericht op het beoordelen en analyseren van de nacalculatie, het zorgdragen voor een juiste financiële vastlegging in het systeem en het sturen op kwaliteit van de keten waarmee de leercurve wordt gestimuleerd. Daarnaast voert jouw team administratieve, ondersteunende werkzaamheden uit zoals o.a. het betaalbaar stellen van facturen en het verwerken van aannemersstaten.

Functie

Teamleiders vervullen een cruciale rol in onze organisatie en zijn de succesfactor voor het teamresultaat. Hierbij is het van belang dat je sensitief samenwerkt op een slimme manier. Als Teamleider zorg je dat het dagelijks werk in de teams goed wordt uitgevoerd en signaleer je verbeteringen waar nodig. Dit vraagt om sterk leiderschap, managementvaardigheden en kennis van het operationele proces om effectief sturing te kunnen geven.

Als Teamleider geef je leiding aan een team dat bestaat 20-25 Medewerkers Project Administratie en Administratieve Ondersteuners .met passie voor hun vak. Als Teamleider is het van groot belang dat je helder richting geeft, duidelijk stuurt en veranderingen voor jouw team ook daadwerkelijk implementeert.

Binnen het team stuur je op veiligheid, kwaliteit van het werk en de tijdigheid van de planning, waarbij de focus ligt op:

  • operationele aansturing op weekbasis met een vastgestelde productiedoelstelling en teamresultaat;
  • het resultaat gericht verbeteren van operationele processen binnen jouw eigen team;
  • een bijdrage leveren aan het opstellen en uitdragen van het beleid op afdelingsniveau en het operationele (team)plan;
  • het bevorderen van de samenwerking en afdeling overstijgend werken;
  • het motiveren, stimuleren en coachen van medewerkers in hun huidige werk alsook in eventuele carrièrestappen (duurzame inzetbaarheid);
  • het hanteren van een resultaatgerichte stijl en het continu bewaken van de balans tussen de verschillende belangen.

Standplaats: Leeuwarden en Duiven. Aangezien het team vanuit twee locaties werkzaam is zal de Teamleider minimaal 1 dag per week Duiven aandoen en minimaal 1 dag per week Leeuwarden. De resterende dagen worden verdeeld naar wens over beide locaties.

Functie eisen

Je bent bekend met operationele processen in een dynamische omgeving. Je kunt goed andere invalshoeken belichten en je hebt overzicht. Je bent resultaatgericht, neemt en geeft verantwoordelijkheid, communiceert effectief, bevordert samenwerking en stimuleert verbetering Je ziet het nut én organiseert het ontvangen en geven van feedback. Je durft mensen aan te spreken op hun verantwoordelijkheid en hun gedrag.
Verder vragen we:

  • minimaal een afgeronde HBO opleiding of bachelor in een relevante (technische) richting, bijvoorbeeld Bedrijfskunde of aanverwant;
  • 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 3 jaar als leidinggevende;
  • ervaring in een operationeel excellente omgeving;
  • ervaring met methodieken op gebied van continu verbeteren zoals LEAN, Six Sigma, Agile, Scrum is een pré;
  • Financiële kennis is een pré.

Aanbod

Naar aanleiding van je gegevens bekijken wij of ervaring, kennis en motivatie aansluiting heeft met het beoogde profiel. Op basis daarvan nodigen wij je uit voor een oriënterend gesprek. Daarin worden wensen, mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden besproken. Na een goed vervolg van de procedure kunnen wij meerdere marktconforme aanbiedingen samenstellen.

Over in-TRIM Advies
Wij hebben de beste projecten en banen in de Industrie, Offshore, Haven, Transport, Energie en Infra. Door onze kennis en ons netwerk zijn wij in staat om een optimale match tot stand te brengen tussen de ervaren professional, organisaties en projecten.

Inlichtingen

Klaas Buizer | in-TRIM Advies
06 14622752
klaas.buizer@in-trim.nl