In Infra / Energie, Teamleider / Regio manager, Vacatures

Introductie

Verbinder en bekend met operationele processen

Organisatie

Onze opdrachtgever is een energiebedrijf. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de aanleg van de infrastructuur. Zij verzorgen de aanleg van aansluitingen voor grote klanten zoals o.a. windparken en woonwijken. Ook leggen zij infrastructuren aan op het gebied van laagspanning, middenspanning, openbare verlichtingsnetten en hoge en lage druk gas. Daarnaast zorgen ze voor een veilig en betrouwbaar energietransport van vandaag én morgen. Bij Aanleg voeren we het projectmanagement voor de aanleg van aansluitingen en kabels en leidingen. Men is verantwoordelijk vanaf de eerste klantvraag tot aan de evaluatie: stelt offertes op, neemt de opdracht aan en doent aan werkvoorbereiding en uitvoering.

Functie

Team Managers vervullen een cruciale rol in onze organisatie en zijn de succesfactor voor het teamresultaat en de kwaliteit. Als Team Manager zorg je dat het dagelijks werk in de teams goed wordt uitgevoerd en signaleer je verbeteringen waar nodig. Dit vraagt om sterk leiderschap, managementvaardigheden en kennis van het operationele proces om effectief sturing te kunnen geven binnen een operationele omgeving.

Als Team Manager geef je leiding aan een team dat bestaat uit circa 15 medewerkers (Gas Engineers & Projectmanagers). De energietransitie, robotisering, herstructureringen en keten-samenwerkingen hebben grote invloed op de werkzaamheden en dienen met onze kenwaarden (sensitief, samen en slim) mede door jou geïmplementeerd te worden.

Binnen het team stuur je de werkzaamheden aan op veiligheid, kwaliteit van het werk en de tijdigheid van de planning waarbij de grootste focus ligt op:

  • Operationele aansturing op vastgestelde productie doelstelling;
  • het leveren van een bijdrage bij het opstellen en uitdragen van van het beleid op afdelingsniveau en het daaruit voortvloeiende operationele (team-)plan;
  • samenwerking bevorderen en stakeholder management;
  • motiveren, stimuleren en coachen van medewerkers in het huidige werk en in eventuele carrièrestappen (duurzame inzetbaarheid);
  • hanteren van een resultaatgerichte stijl en het continu bewaken van de balans tussen het belang van de medewerker en de organisatie.

Functie-eisen

Je hebt affiniteit met veranderen en voelt je goed in een dynamische omgeving. Je bent een “verbinder” en bent bekend met operationele processen. Je kunt goed andere invalshoeken belichten en hanteert een “helikopterview”. Je bent resultaatgericht, neemt en geeft verantwoordelijkheid, communiceert effectief, bevordert samenwerking en stimuleert verbetering.

Verder vragen we:

  • Minimaal een afgeronde bachelor in een relevante richting zoals (Technische) Bedrijfskunde of aanverwant;
  • 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 3 jaar leidinggevend;
  • ervaring binnen een technische (productie of project gestuurde) omgeving in een operationeel excellente omgeving;
  • ervaring met continu verbeteren middels agile, scrum.

Aanbod

Naar aanleiding van uw gegevens bekijken wij of ervaring, kennis en motivatie aansluiting heeft met het beoogde profiel. Op basis daarvan nodigen wij u uit voor een oriënterend gesprek. Daarin worden wensen, mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden besproken. Na een goed vervolg van de procedure kunnen wij meerdere marktconforme aanbiedingen samenstellen.

Over in-TRIM Advies
Wij hebben de beste projecten en banen in de Industrie, Offshore, Haven, Transport, Energie en Infra. Door onze kennis en ons netwerk zijn wij in staat om een optimale match tot stand te brengen tussen de ervaren professional, organisaties en projecten.
in-TRIM Logo

Inlichtingen

Klaas Buizer | in-TRIM Advies
06 14622752
@ klaas.buizer@in-trim.nl
(solliciteren graag via de knop hieronder)

Neem contact met ons op

Bel ons op 015 – 82 00 269 of stuur een e-mail naar info@in-trim.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.