Introductie

Opzetten van afdeling werkvoorbereiding en logistiek

Organisatie

Voor een vooraanstaande aannemer in de kabels en leidingen zoeken we een manager voor een nieuw op te zetten afdeling werkvoorbereiding, logistiek en administratie. De aannemer heeft diverse vestigingen in het midden van het land en is een betrouwbare partner van veel netbeheerders. Door groei in het werk en toenemende aandacht voor voorspelbaarheid en effciency wordt een nieuwe afdeling ‘binnendienst’ opgezet. Deze afdeling neemt alle logistieke, admnistratieven en voorbereidende taken op zich en is 25 man groot.

Functie

In deze functie houd je je bezig met het up-to-date houden en verder professionaliseren van zowel de financiële administratie, de projectadministratie als de logistieke kant van de vestiging. Je werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Opzetten, vormgeven en aansturen van de afdeling (25 man over twee vestigingen)
  • Verantwoordelijk voor Project bewaking en Project beheersing, zorgen dat iedereen doet wat hij tijd- en geld technisch moet doen;
  • Het (laten) voorbereiden en opstellen van financiële projectrapportages over lopende bouwprojecten;
  • Opzet en beheer van projectbudgetten;
  • In control houden van onze facturatie richting opdrachtgevers;
  • Het adviseren van directie en projectteams;
  • Het organiseren en in control houden van het logistieke proces.

Functie eisen

  • HBO werk- en denk niveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring (leidinggevend, werkvoorbereiding, kabels en leidingen)
  • Kennis van bestekken, begrotingen en facturaties
  • Ervaring met project-/ kostenbewaking
  • Oog voor kostenbesparing
  • Ervaring en affiniteit met automatisering
  • Daarnaast ben je een echte duizendpoot, doorzetter en stel je kritische vragen om een goed advies te kunnen geven als het gaat om de begrotingen, processen en inrichtingen.

Aanbod

Naar aanleiding van je gegevens bekijken wij of ervaring, kennis en motivatie aansluiting heeft met het beoogde profiel. Op basis daarvan nodigen wij je uit voor een oriënterend gesprek. Daarin worden wensen, mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden besproken. Na een goed vervolg van de procedure kunnen wij meerdere marktconforme aanbiedingen samenstellen.

Over in-TRIM Advies
Wij hebben de beste projecten en banen in de Industrie, Offshore, Haven, Transport, Energie en Infra. Door onze kennis en ons netwerk zijn wij in staat om een optimale match tot stand te brengen tussen de ervaren professional, organisaties en projecten.

Inlichtingen

Klaas Buizer | in-TRIM Advies
06 14622752
klaas.buizer@in-trim.nl