Skip to content

Operationeel Project Manager infrastructuur – Leiden

Introductie

(Enige) ervaring als prjectmanager vereist

Organisatie

Onze opdrachtgever is een netbeheerder. Ze leggen kabels en leidingen aan en beheren het energienetwerk in diverse regio’s in Nederland. Mogelijk is jouw meterkast is erop aangesloten, net als de meterkast van 3 miljoen andere woningen en bedrijven. Vanuit kantoren in Amsterdam, Leiden, Haarlem en Alkmaar worden projecten aangestuurd en uitgevoerd.

Functie

Je gaat werken bij het bedrijfsonderdeel Aanleg. Aanleg is één van de bedrijfsonderdelen van Operatie. Zij verzorgen de aanleg van aansluitingen voor het grootverbruik. Ook leggen we infrastructuren aan op het gebied van laagspanning, middenspanning, openbare verlichtingsnetten en hoge en lage druk gas. Als Projectmanager werk je in een team met Engineers, Uitvoerders en een Projectcoördinator samen aan het ontwerp en de realisatie van onze projecten. Hierin ben jij end-to-end verantwoordelijk voor de realisatie van complexere infrastructurele energieprojecten. Voorbeelden van projecten zijn: reconstructie van kabels en leidingen als gevolg van projecten op initiatief van bijvoorbeeld gemeenten, aanleg van kabels en leidingen om het bestaande netwerk te verbeteren en aansluitingen voor grootverbruik aansluitingen. In deze functie zorg je er voor dat projecten tijdig zijn voorbereid en uitgevoerd. Naast overleggen met collega’s overleg je ook regelmatig met gemeentes, overheidsinstellingen, eindklanten of projectontwikkelaars om kansen te ontdekken en om er achter te komen welke projecten gaan spelen. De werkzaamheden bestaan verder uit:

  • Het sturen op kwaliteit, kosten en planning;
  • Signaleren en oplossen van risico’s, zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft;
  • Doorlopend coördineren van meerdere technische projecten;
  • Aansturen van een team van Engineers en Uitvoerders. Zij bereiden de projecten technisch en inhoudelijk voor en zorgen voor de juiste uitvoering, waarna jij overkoepelend alles coördineert;
  • Deelnemen aan combi-overleggen met andere infra-bedrijven, zoals Vitens en VodafoneZiggo om projecten in de regio gelijktijdig uit te kunnen voeren.

Functie-eisen

Met jouw ervaring weet je projecten succesvol af te ronden en je team een stap verder te helpen. Jij snapt wat er gebeurt in de infra-wereld en hebt al eerder gewerkt met elektra-projecten zoals uitbreidingen, aansluitingen of reconstructies. Je bent resultaatgericht en daagt je omgeving uit om te verbeteren. Voor je Teamleider ben je een gelijkwaardig sparringpartner. Hoewel je oog hebt voor details, ben je ook in staat om het overzicht te houden over een groot aantal complexe projecten. Je bent ondernemend, je kunt goed plannen en organiseren en je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.

Verder beschik je over:

  • Een afgeronde HBO technische opleiding, bij voorkeur richting Elektrotechniek;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Aantoonbare ervaring met infraprojecten;
  • Kennis van operationeel management (prestatiemanagement, capaciteitsmanagement en verbetermanagement);
  • Kennis van of affiniteit met de uitvoeringsorganisatie van een netbeheerder.

Aanbod

Naar aanleiding van je gegevens bekijken wij of ervaring, kennis en motivatie aansluiting heeft met het beoogde profiel. Op basis daarvan nodigen wij je uit voor een oriënterend gesprek. Daarin worden wensen, mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden besproken.

Het indicatieve salaris is maximaal 58.000 euro bruto per jaar (4500 euro bij 40 uur per week).


Over in-TRIM Advies
Wij hebben de beste projecten en banen in de Industrie, Offshore, Haven, Transport, Energie en Infra. Door onze kennis en ons netwerk zijn wij in staat om een optimale match tot stand te brengen tussen de ervaren professional, organisaties en projecten.

Inlichtingen

Klaas Buizer | in-TRIM Advies
06 14622752
klaas.buizer@in-trim.nl